Image
Laden..

ER SCHUILT EEN SUPERHELD
IN IEDERE WEBDEVELOPER

PROJECT COMPUTRAIN - SUPERHERO

Online campagne in combinatie met offline print ten behoeve van de werving voor de development training van Computrain. Effectieve co-creatie tussen Foleor Digital en Opmerkzaam: Binnen een strakke doorlooptijd van twee weken hebben we de complete campagne opgezet. We hebben de identiteit en onderliggende uitingen op basis van het script 'Superhero' ontwikkeld. Denk aan motion graphics en display advertenties met een hoge attentiewaarde dankzij animatie.

Producten

PROMOVIDEO

REALISATIE
  • Creatief concept
  • Logo Design
  • Campagne uitingen
  • HTML5 Display Ads
VERBEELDING

In iedere webdeveloper schuilt een Superheld! Daarom hebben we deze SUPERHERO campagne tot leven gebracht met Superman in het middelpunt. Een transformerende Clark Kent en Loïs Lane zijn bekende archetypen uit de superhelden-universe en spreken tot ieders verbeelding.

Print
SLAGKRACHT

Computrain/NCOI miste de slagkracht om op korte termijn een slimme campagne die intern al was opgestart naar buiten te brengen. Opmerkzaam is gevraagd het traject verder op te pakken, samen met Foleor Digital. Het was 'koken onder hoge druk'. We gingen direct aan de slag op basis van een beknopte briefing, een aantal T-shirt opdrukken én een super leuk idee: 'WEBDEVELOPER, because SUPERHERO isn’t an offical job title'. Een vliegende start dus, echter moest alles binnen twee weken al gereed zijn en lag er zelfs nog geen campagne identiteit. Kortom: inspiratie genoeg, tijd voor transpiratie! Met onze slagkracht is het gelukt om binnen twee weken een creatief idee om te zetten naar een succesvolle wervingscampagne.

Met een eigentijdse pop-art/comic twist draaide de campagne twee weken met succes. Printmedia, display ads, promotievideo, packshots, diverse banners voor online en social promotie, diverse mock-ups en casten en het bewerken van de juiste fotostock doelgroep stereotypen hebben bijgedragen aan het behalen van de doelstelling.

BEN JIJ OOK EEN SUPERHERO?